Informatie en Voorwaarden DIVA MAISON
De inhoud van deze site is auteursrechtelijk beschermd.
Bedrijfsgegevens:
Merk naam : Diva Maison
Bedrijf : Selecte Design
KVK-nummer: 27177927
BTW-nummer: NL002391562B24
Verzending:
Post pakket aangetekend/DHL/ DPD/eigen transport voor meubels
Verzendkosten:
Nederland:
- 0 tot 10 kilo = € 5,99
- 10,01 kilo tot 30 kilo = € 14,99
- 30,01 kilo tot 60 kilo = € 34,99
Let op! We leveren op dit moment uitsluitend binnen Nederland.
Levertijd:
Zoals aangegeven in elk product omschrijving.
De actuele levertijd is afhankelijk van PostNL/DPD/DHL/andere bezorger.
Levering:
Actuele levering wordt uitgevoerd volgens het schema en traject van de vervoerder.
Selecte Design/Diva Maison is niet aansprakelijk voor problemen veroorzaakt door de bezorgingsdienst.
De klant ontvangt van ons de tracking nummer van zijn zending. De klant dient zijn zending zelf te volgen en te ontvangen. Bij het niet kunnen leveren
van een bestelling door afwezigheid van de ontvanger, bieden wij geen restitutie en geen vergoeding aan van verzendkosten.
Voor meubels zijn de bezorgkosten geldig uitsluitend voor één poging.
Afwijking
Als een klant eerst één artikel heeft besteld en daarna weer hetzelfde artikel wilt bestellen, kunnen wij niet garanderen dat het een exactie kleurmatch
zal zijn tussen de eerste en de tweede bestelling. De reden hiervan is dat wij een groot aantal producten van verschillende batches hebben.
Om te verzekeren dat u alle zelfde artikelen ontvangt van precies dezelfde kleur, is het belangrijk om deze in één keer te bestellen.
Het is altijd mogelijk dat er een verschil is tussen de kleur in de foto's in de product omschrijving in onze webwinkel en de actuele gordijnen. Elk toestel
en browser geeft een unieke en andere kleurbeleving.
Voorwaarden: Aankoop kant en klare gordijnen
Retourbeleid
De klant vindt in een door ons geleverde bestelling:
1) Document: geprinte bon.
2) Document: Retour formulier.
3) Document: Retour regels duidelijk vermeld (in het retourformulier).
Een bestelling kan, binnen 14 dagen* na de ontvangstdatum retour terug worden verzonden samen met de factuur die u bijgeleverd heeft gekregen, op voorwaarde dat het artikel/de artikelen in originele staat worden geretourneerd. Dit houdt in dat de artikelen niet beschadigd, vuil, gewassen, gewijzigd, versteld of gedragen zijn. Het orderbedrag zal worden teruggestort, mits de retourhandeling eerst aan Diva Maison is aangemeld per e-mail. (contact formulier of sales@divamaison.nl) en voldoet aan de ondergenoemde voorwaarden en procedure.
De ondernemer (Diva Maison) zal de retourhandeling bevestigen, waarna u de artikelen na akkoord kunt retour zenden binnen 14 dagen. Kosten van retourzending zijn voor de klant.
Het retourformulier van Diva Maison is ook in de webwinkel digitaal beschikbaar.
Het is niet mogelijk om retour bestellingen in persoon af te geven.
* Beleid Beschadigd/vuil/niet complete/niet binnen retourtermijn geretourneerde artikelen:
• Artikelen die gebroken/beschadigd zijn.
• Artikelen die gebruikt zijn geweest.
• Artikelen die gewijzigd zijn.
• Artikelen die vies/vuil zijn geworden.
• Artikelen geretourneerd waarin een vieze geur is geconstateerd.
• Als de originele verpakking niet meer (volledig) aanwezig is.
• Artikelen niet goed verpakt retour zijn verzonden.
• Artikelen niet binnen de gegeven tijdstip (14 dagen) zijn ontvangen.
In zulke gevallen (slijtage of schade geconstateerd) is Diva Maison gerechtigd die schade te verrekenen met het terug te storten bedrag.
In zulke gevallen (verpakkingschade, niet complete verpakking ) is Diva Maison gerechtigd die schade te verrekenen met het terug te storten bedrag.
Bestellingen die retour worden verzonden na verloop van de 14 dagen bedenktijd worden niet vergoed.
Bestellingen die retour worden verzonden naar een andere adres worden niet vergoed.
.
Retour zendingen of pakketten van onbekende afkomst worden niet geaccepteerd door ons. We weigeren alle pakketten waarop er geen melding van de afzender is, en welke geen volledige ingevuld en zichtbaar
retourstrook toonen.
Bestellingen die retour worden verzonden zonder aanmelding en zonder het inleveren van een volledige ingevulde retourformulier + een kopie van de factuur in de retourzending + volledige ingevulde retourstrook
op de retourzending worden niet vergoed.
Diva Maison is niet verantwoordelijk/aansprakelijk voor (door de klant) retour verzonden pakketten.
Ophalen van retourzendingen van DHL, Kiala, DPD of andere afhaalpunten is niet mogelijk.
Diva Maison kan/zal geen artikelen vergoeden die wij niet ontvangen.
Hieronder kunt u het retourformulier direct downloaden.
Bij elke retourzending is er een volledige ingevulde retourformulier verplicht. In het retourformulier is er ook een retourstrook. Deze retourstrook (volledige ingevuld) moet gelijmd/geplakt worden in een duidelijk zichbare plek
op de doos van de retourzending. Elk zending/pakket zonder deze volledig ingevulde retourstrook daarop wordt geweigerd door ons.
Terugstorting:
Alle terugstortingen worden door de ondernemer binnen 14 dagen verwerkt, per overmaking.
De klant dient zijn volledige IBAN bankrekeningnummer te verstreken, samen met de naam van de bankrekeninghouder.Als er geen volledige IBAN bankrekening nummer en naam is ontvangen, kan de ondernemer geen overmaking/terugstorting verrichten.
Als de klant heeft zijn factuur via Paypal betaald, is het mogelijk dat het restitutie bedrag wordt teruggestort door de ondernemer in de Paypal rekening van de klant. In dit geval is het mogelijk dat er transactiekosten worden in rekening gebracht door Paypal. De ondernemer is niet verantwoordelijk en niet aansprakelijk voor de transactiekosten van Paypal
Ruilen:
Een bestelling kan worden éénmalig geruild voor een andere artikel in ons assortiment,
(1) Als er binnen 14 dagen na de ontvangstdatum contact is gemaakt met Gordijnreus via contact formulier of via e-mail, met verzoek om een ruil te regelen.
(2) Mits het gewenste artikel op voorraad is
(3) Mits de ruilhandeling in overleg is met Gordijnreus, en vooruit bevestigd is per e-mail. Kosten van verzending naar ons zijn voor de klant. Kosten verzending
naar de klant zijn ook voor de klant.
(4) Beleid Beschadigd/niet complete/niet binnen retourtermijn geretourneerde artikelen:
* Zie boven aub. Deze voorwaarden zijn ook toepasbaar voor het ruilen van een artikel.
Voorwaarden: Bestellingen van op-maat-gemaakte gordijnen
Het is mogelijk om gordijnen op maat te bestellen bij Diva Maison. Dit kan via de volgende manieren:
1) Via onze directe online prijscalculator ingebouwd in de productomschrijving in onze webwinkel.
2) Via e-mail. Nadat wij uw bericht gelezen hebben, sturen wij een pdf-factuur per email.
Voorbereiding
Belangrijk: de klant moet zijn railbreedte en gordijnhoogte goed afmeten vóór het bestellen. Zonder keurige afmetingen is het niet mogelijk om gordijnen op maat te bestellen.
Afmetingen en maat
De klant is zelf verantwoordelijk voor het opmeten van zijn raam, rail en gordijn. Wij maken gordijnen volgens de afmetingen gegeven aan ons door de klant. Wij maken gordijnen keurig in afmeting tot 3 cm. Het is belangrijk dat de hoogte van de gordijn accuraat aan ons wordt vermeld. Bij zowel plooigordijnen als ringgordijnen - de gordijnhoogte aangegeven door de klant wordt de totale gordijn hoogte. Als de gordijnen niet goed passen door fouten in het afmeten door de klant, in zulke gevallen zullen wij geen verstelwerk uitvoeren. Bij twijfel is het verstandig om vooraf contact op te nemen met onze helpdesk.
Levertijd
Normale levertijd is 14-20 werkdagen. In uitzonderlijke gevallen is een vertraging van 3-5 dagen mogelijk.
Levering
Wij leveren onze gordijnen op de volgende manier:
De klant komt zelf in persoon (op afspraak) de bestelling ophalen. De klant controleert alle onderdelen van zijn bestelling en betaalt ter plekke au contant en ontvangt een btw bon op papier. (Als een klant de bestelling zelf wilt komen ophalen en wenst niet contant te willen betalen, dan betaalt de klant vooruit het gehele factuurbedrag per overmaking. Zodra de betaling zichtbaar is in onze bankrekening, geven wij per e-mail een bevestiging van betaling. Daarna kan de klant de bestelling ophalen.)
Wij kunnen ook op aanvraag de bestelling opsturen per aangetekende post of per DHL naar uw adres in Nederland, na ontvangst van de volledig betaling van het factuurbedrag per overmaking. Wij zullen foto’s opsturen van uw bestelling, de bestelling inpakken en opsturen. Vervolgens ontvangt u van ons het trackingnummer van de zending. Diva Maison is niet verantwoordelijk voor zendingen die worden beschadigd, kwijtgeraakt of naar verkeerde adres worden geleverd door de bezorgingsdienst.
Wij maken geen uitzonderingen in deze werkwijze en/of betalingswijze.
Geldigheid
Een prijsopgave is maximaal 14 dagen geldig en is pas bindend nadat de aanbetaling is ontvangen door ons.
Bij kortingsacties geldt het volgende:
Een prijsopgave is geldig uitsluitend in de vermelde actie periode en is pas bindend nadat de aanbetaling is ontvangen door Diva Maison. Nadat de bestelling klaar is, wordt de klant geïnformeerd per e-mail. De klant dient binnen 14 dagen hierna het resterende bedrag te betalen en zijn hoezen op afspraak op te halen, of te laten opsturen.
Klacht/ontevredenheid
Er is geen annulering, ruil of retour mogelijk voor op-maat-gemaakte en bestelde gordijnen. Wij leveren gordijnen van de afmetingen aangegeven aan ons door de klant. Wij maken gordijnen keurig in afmeting tot 3 cm.
Als de klant gordijnen heeft besteld in de kleur naar keuze en toch niet tevreden is met de kleurkeuze (indien Diva Maison de juiste kleur heeft opgestuurd), accepteren wij dit ook niet als ruiling of retournering.
Afwijking
Bij elke stof is er altijd een kans dat er een kleine afwijking is tussen de door u ontvangen stofstaal en de actuele gordijnen die voor u worden gemaakt. De reden is dat elke batch van stof dat vanuit de weverij komt heeft een unieke kleur en textuur dat kan iets afwijken van de vorige batch van stof.
Niet kunnen leveren
Wij proberen uiteraard altijd te leveren en wij proberen dit ook zo snel mogelijk te doen.
In het geval dat levering onmogelijk is door onvermijdelijke omstandigheden binnen 30 dagen na ontvangst van de aanbetaling, dan ontvangt de klant zijn volledige aanbetalingsbedrag terug. In zulke gevallen zal de maximale vergoeding het volledige aanbetalingsbedrag zijn.
Nadat een bestelling door ons verzonden is, ontvangt de klant van ons het trackingnummer van de zending. De klant dient de zending zelf te volgen en te ontvangen. Bij het niet kunnen leveren van een bestelling door afwezigheid van de ontvanger, bieden wij geen restitutie.
Klachten
Een klant/consument mag een klacht indienen - telefonisch, of via het contact formulier.
Wij hebben een vriendelijke helpdesk, wij doen ons best om onze klanten te helpen.